INVITAŢIE DE PARTICIPARE – Achiziție Tricouri personalizate Membri Cluburi

Nr. 113/01.03.2022

Către

Toți operatorii economici interesați

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

Vă transmitem Invitaţia de participare la procedura de atribuire a contractului de furnizare având ca obiect ”Achiziție Tricouri personalizate Membri cluburi”.

În acest sens, vă solicităm o ofertă de preț pentru produsele descrise mai jos cu specificațiile tehnice anexate în vederea achiziției în cadrul proiectului Extinderea modelelor de bună practică QIE: Cluburi ale adolescenților”, proiect derulat cu sprijinul Reprezentanței UNICEF în România.

Denumirea contractului: ”Achiziție Tricouri personalizate Membri Cluburi”

INFORMAŢII DESPRE ACHIZIȚIE

Obiectul contractului: conform predeverilor proiectului este prevăzută achiziția de”Tricouri personalizate Membri cluburi” cu rol suport în derularea activității cluburilor tinerilor/adolescenților.

Achiziția este necesară pentru implementarea corectă a activităţilor proiectului de care este responsabilă Asociatia HoltIS, în cadrul proiectului sus-amintit.

Cantitatea necesară – 1800 bucăți tricouri personalizate

Specificații tehnice minimale pentru produsele achiziționate:

1.Tricou personalizat, model Polo, confecționat din bumbac de culoare neagră, cu mâneci scurte cu manșete, cu despicătură  și guler;

2.Insigna sub forma de broderie policromă aplicată (cusută) pe tricou, personalizată cu identitatea Cluburilor HoltIS. Elementele de identitate vizuală vor fi communicate prestatorului odată cu plasarea comenzii.

Tipul şi durata contractului: contract de servicii; contractul se va derula până la data limită de 15.04.2022.

Valoarea estimată a contractului de prestări servicii: 68.500,00 lei TVA inclus

Termenul de plată va fi de 60 zile de la data recepționării serviciilor și a facturii.

Data şi ora-limită de depunere a ofertei: 8 martie 2022, ora 14.00.

Oferta va cuprinde Oferta tehnică, conform specificaţiilor tehnice din prezenta invitație și Oferta financiară.

Oferta financiară va trebui să includă oferta de preţ detaliată și cel puțin următoarele mențiuni:

  1. Ne angajăm să menținem această ofertă valabilă până la data de 15.04.2022 şi ea va rămâne obligatorie pentru noi şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
  2. Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziție, această ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră a fost acceptată, vor constitui un contract angajant între noi.

Livrarea produselor rezultate se va face la următoarea adresă: ASOCIAȚIA HOLTIS, Str. Ștefan Răzvan Vodă nr. 7, sat Miroslava, comuna Miroslava, Jud. Iași, tel: 0332/402.515, E-mail: office@holtis.ro.

Termenul de livrare: 15 zile de la emiterea Notei de comanda.

Adresa la care se transmite oferta:  ASOCIAȚIA HOLTIS, Str. Ștefan Răzvan Vodă nr. 7, sat Miroslava, comuna Miroslava, Jud. Iași, tel: 004.0332/402.515, E-mail: office@holtis.ro. Oferta se poate transmite prin orice mijloc care asigură confirmarea primirii și înregistrării acesteia, inclusiv prin depunere la registratura achizitorului.

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la tel.: 0332/402.515, e-mail: office@holtis.ro, persoana de contact: Adrian-Alin Patrașcu, Consilier Juridic – Specialist Achiziții.

        Întocmit,                                                                                             Aprobat,

Cons. Jr. Adrian Alin Patrașcu – Specialist achiziții                            Prof.  Univ. Dr. Ștefan Cojocaru – Președinte

Descărcare document: CLICK AICI

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.