INVITAŢIE DE PARTICIPARE – Achiziție Hanorace personalizate Membri Cluburi HoltIS

INVITAŢIE DE PARTICIPARE – Achiziție Hanorace personalizate Membri Cluburi HoltIS

Către

Toți operatorii economici interesați

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

Vă transmitem Invitaţia de participare la procedura de atribuire a contractului de furnizare având ca obiect ”Achiziție Hanorace personalizate Membri cluburi”.

În acest sens, vă solicităm o ofertă de preț pentru produsele descrise mai jos cu specificațiile tehnice anexate în vederea achiziției în cadrul proiectului ”Improving parenting and child participation: facilitating transition from lower to upper secondary education”, proiect derulat cu sprijinul Reprezentanței UNICEF în România.

Denumirea contractului: ”Achiziție Hanorace personalizate Membri Cluburi HoltIS”

INFORMAŢII DESPRE ACHIZIȚIE

Obiectul contractului: conform predeverilor proiectului este prevăzută achiziția de”Hanorace personalizate Membri cluburi” cu rol suport în derularea activității cluburilor tinerilor/adolescenților.

Achiziția este necesară pentru implementarea corectă a activităţilor proiectului de care este responsabilă Asociatia HoltIS, în cadrul proiectului sus-amintit.

Cantitatea necesară – 210 bucăti hanorace personalizate

Specificații tehnice minimale pentru produsele achiziționate:

Hanorac personalizat, confecționat din bumbac de culoare neagră, cu buzunare și glugă cu șnur;

Insigna – sub forma de broderie policromă aplicată (cusută) pe hanorac, personalizată cu identitatea Cluburilor HoltIS.

Elementele de identitate vizuală vor fi comunicate furnizorului odată cu plasarea comenzii.

Tipul şi durata contractului: contract de furnizare; contractul se va derula până la data limită de 25.03.2022.

Valoarea estimată a contractului de furnizare: 17.500,00 lei TVA inclus

Termenul de plată va fi de 60 zile de la data recepționării produselor și a facturii.

Data şi ora-limită de depunere a ofertei: 10 februarie 2022, ora 14.00.

Oferta va cuprinde Oferta tehnică, conform specificaţiilor tehnice din prezenta invitație și Oferta financiară.

Oferta financiară va trebui să includă oferta de preţ detaliată și cel puțin următoarele mențiuni:

  1. Ne angajăm să menținem această ofertă valabilă până la data de 25.03.2022 şi ea va rămâne obligatorie pentru noi şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
  2. Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziție, această ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră a fost acceptată, vor constitui un contract angajant între noi.

Livrarea produselor rezultate se va face la următoarea adresă: ASOCIAȚIA HOLTIS, Str. Ștefan Răzvan Vodă nr. 7, sat Miroslava, comuna Miroslava, Jud. Iași, tel: 0332/402.515, E-mail: office@holtis.ro.

Termenul de livrare: 10 zile de la emiterea Notei de comanda.

Adresa la care se transmite oferta:  ASOCIATIA HOLTIS, Str. Ștefan Răzvan Vodă nr. 7, sat Miroslava, comuna Miroslava, Jud. Iași, tel: 004.0332/402.515, E-mail: office@holtis.ro. Oferta se poate transmite prin orice mijloc care asigură confirmarea primirii și înregistrării acesteia, inclusiv prin depunere la registratura achizitorului.

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la tel.: 0332/402.515, e-mail: office@holtis.ro, persoana de contact: Adrian-Alin Patrașcu, Consilier Juridic – Specialist Achiziții.

Întocmit,                                                                               Aprobat,

Cons. Jr. Adrian Alin Patrașcu – Specialist achiziții                Prof.  Univ. Dr. Ștefan Cojocaru – Președinte

Document atașat: Anunț

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.