Anunț selecție Personal în cadrul proiectului Școala te face OM! – Proiect PEC063

antet-sus
Proiect finanţat cu sprijinul financiar al Programului RO10 – CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială.

Nr. 890/08.04.2015

Filiala Iași a Fundației ”Holt România-Fundația de Consultanță și Servicii Sociale pentru Copii și Familii”, în calitate de partener în cadrul proiectului Școala te face OM! – PEC063, anunță selecția de personal pentru derularea proiectului.

Detaliile privind posturile scoase la concurs:

Nr. 1

Functie
Responsabil achiziții

Descriere post
Denumire post: Responsabil achiziții
Contract de muncă: 40 de ore/lună
Locație: sediul Filialei Iași a Fundației ”Holt România-Fundația de Consultanță și Servicii Sociale pentru Copii și Familii”, din Iași, Str. Bistrita, Nr.7, Bl. B13, Parter, Ap.3, cod 700607.

Calificare, experiență și abilități necesare postului
– în domeniul social, tehnic sau economic
– formare specifică în domeniul achizitiilor (Achizitii publice, Expert achizitii/Manager achizitii)
– administrare contracte
– buna cunoastere a instrumentelor de programare si control
– experienta in derularea procedurilor de achizitii de minim 3 ani, experienta in derularea procedurilor de achizitii in cadrul proiectelor cu finantare nerambursabila (minim 2 proiecte)

Sarcinile principale
– realizarea procedurilor de achizitii
– pregatirea documentatiei de atribuire si a contractelor cu furnizorii
– participarea la verificarea indeplinirii conditiilor contractuale.

Nr. 2

Functie
Sociolog

Descriere post
Denumire post: Sociolog
Contract de muncă: 40 de ore/lună
Locație: sediul Filialei Iași a Fundației ”Holt România-Fundația de Consultanță și Servicii Sociale pentru Copii și Familii”, din Iași, Str. Bistrita, Nr.7, Bl. B13, Parter, Ap.3, cod 700607.

Calificare, experiență și abilități necesare postului
– Licentiat in Sociologie
– experienta in cercetare calitativa si cantitativa
– experienta in elaborare rapoarte de cercetare calitativa
– bune abilitati de analiza si de sinteza a informatiilor.

Sarcinile principale
– participa la elaborarea metodologiei de cercetare
– participa la efectuarea interviurilor individuale cu parintii si cadrele didactice
– participa la realizarea focus-grupurilor cu copiii, parintii si cadrele didactice
– colaboreaza la analiza datelor culese
– colaboreaza la realizarea studiului de impact a activitatilor derulate in proiect asupra grupurilor tinta.

Nr. 3

Functie
Psiholog

Descriere post
Denumire post: Psiholog
Contract de muncă: 20 de ore/lună
Locație: sediul Filialei Iași a Fundației ”Holt România-Fundația de Consultanță și Servicii Sociale pentru Copii și Familii”, din Iași, Str. Bistrita, Nr.7, Bl. B13, Parter, Ap.3, cod 700607.

Calificare, experiență și abilități necesare postului
– Licentiat in Psihologie
– experienta in cercetare si in practica psihologica
– experienta in elaborare rapoarte de cercetare,
– bune abilitati de comunicare, analiza si sinteza a informatiilor.

Sarcinile principale
– colaboreaza cu echipa pluridisciplinara la elaborarea materialelor specifice activitatilor cu copiii
– evalueaza copiii cu nevoi speciale din punct de vedere psihologic
– consiliaza copiii si parintii care au nevoie de sprijin
– realizeaza rapoarte de activitate lunara

Persoanele interesate vor depune CV-urile la sediul Filialei Iași a Fundației ”Holt România-Fundația de Consultanță și Servicii Sociale pentru Copii și Familii”, din Iași, Str. Bistrita, Nr. 7, Bl. B13, Parter, Ap. 3, Iasi, cod 700607.

Data limită de primire a CV-urilor: 15 aprilie 2015, ora 14.00.

Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la: Filiala Iași a Fundației ”Holt România-Fundația de Consultanță și Servicii Sociale pentru Copii și Familii”, tel: 0332/402.515, e-mail: office@holtis.ro

Cojocaru Ștefan-Marian
Reprezentant Legal al Filialei Iași a Fundației Holt Romania

antet-jos

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.